13 Ocak 2010 Çarşamba

Filkete oyalı,salon takımı..

Selamlaaarr..... Nihayet geri dönebildim.. :) en son bıraktığımda trenç kot dikiyodum..Büyük bir sinir harbinin neticesinde trençkot falan kalmadı ortalıkta..Ziraa trençkotumun kol kalıbın da sorunlar çıktı..Sonrasında nihayii sabrım son buldu,bende uğraştığım,çabaladığım,trençkotumu bi güzel ortadan kestim.. :) Veeee ortaya şahane bi etek çıkardım :P Ufak tefek ayrıntılar kaldı,ayrıntıları halledip,paylaşocağım en kısa zamanda ..

Sonrasında bu salon takımıyla meşkul olduk..Tamamladık..Ama aksilikler bitmedi tabii..PC bozuldu,haydi bakalım bi sabır imtihanı daha....Sağolsun komşu ablamın lojistik desteği sayesinde,üstesinden geldik..
Ve İki parçadan oluşan bu salon takımını sizlerle paylaşabildik .. :)

Gördüğünüz üzere konsol örtüsü....Boncuklarla,pullarla, simli,ışıltılı aksesuarlarla uğraşmayı seviyoruz ..Bu da onlardan sadece bi tanesi... :) şömen'in ve konsolun boyu tercihinize kalmış..Kumaş tercihini,kalın keten tarzı kumaşla çalıştık.




Belirlediğimiz bi deseni seçtik,çizdik,el de zincir işiyle işledik ve pul ve boncuklarla tamamladık..Kenarlarını köşe yapıp,filkete oyasını diktik..
Ablamla iyi bir ekibiz galiba... :) Umarız beğenmişsinizdir..
Şu ara'' takı ve şal yaka manto''yla meşkulum..Nasipse yeni tasarımlarla dönücem en kısa zamanda ..
Akşama manevi kardeşimiz seçkinin nişanı var, hazırlıklarıma hız vermem gerekiyor..
Kendinizi sevin ki,hayatı sevebilesiniz...
Görüşmek dileğiyle....

1 yorum:

muazzez dedi ki...

canlarım ellerinize emeğinize sağlık güle güle kullanın harika olmuş:)))anlatımında süper:)))ikinizide çok öpüyorum sevgiler