17 Aralık 2014 Çarşamba

YENİ CİCİLER



Sene bilmem kaç:) Aslında bir bloğumun olduğunun aklıma gelişi dün altın cezve kahvecisinin fotoğrafını çeken,leylam sayesinde oldu,Fotoğrafı bloğa atayım dedi..Hey gidii...Benimde bir bloğum vardı ne oldu acaba derkeneee....
Dün akşam yaşadığım hayal kırıklığını es geçmeyeyim dedimm ;)
Şık,lacivert bir kumaştan biçtiğim elbiseyi,dikme çabalarımla başladı herşey..Diktim,pilelerim,efendime söyleyeyim,metal fermuar hareketiyle renklerdiğim elbisemin,kol ucu ve dip boyu kalmışken başıma gelen talihsizlik :) sırt kısmındaki hafif potlaşmayı gideryim dedim..İyi ki de demişim:) bi baktım kumaş çatır çatır ayrılıyor,acaba mı?Derken..Elbiseyi tuttum,şööyle bi ikiye ayırdım ki ..Tahminlerim doğru çıktı ve elbise çatır çatır ortadan ikiye ayrıldı :) e üzüldüm haliyle ama canım sağolsun..Dedim sonra...Niyetim elbiseyi sizinle paylaşmaktı ama beğenerek kullandığım takılarımı paylaşayım dedim..

Bu arada imagesheck den yüklediğim fotoğrafların,tasarımlarımın görünmemesi de can sıkıcı,yedekleri olmadığı için üzüldüm.. :/ 

Neyse..Sağlıcakla kalmanız dileğiyle..Her ne olursa olsun,can sağlığı en mühimi ;)


3 yorum:

OnYüzMilyonOje dedi ki...

Ben de benden kaynaklıdır sandım. Fotoğrafların hiçbirini göremedim evet. Bloğunuzun yeni üyesiyim. İlginizi çekerse ben de bloğuma beklerim sizi. Sevgiler. :)

Adsız dedi ki...

çok güzel.sizi de siteme bekliyorum.yeni bir bloggerım. desteğinizi bekliyorum. http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr

acr moda dedi ki...

bloğum son derece renkliydi,uzun süredir güncellemediğim için gördüğümde üzüldüm tabi.Sağlık olsun diyelim ;) güzel yorumlarınız için teşekkürler Gülşah Meral ve nilgün aydın ;) sevgiler.