18 Kasım 2015 Çarşamba

Dantelli pijama takımı ;)

 Uzun bir aradan sonra herkese selamlaaar :) yine şahane bir şekilde karşınızdayım Tabikisi ;)şimdi tam olarak şöyle oluyor bu pijama takımı eylül ayında dikilmiş olup şu an karşınızda bulunmakta 🙈..Çok yakın bir dostumuza dikmiş olduğumuz üç lü bir takım ..Tasarım bize ait.Altta görünen üst ve alt parçadan oluşmakta.Kol kesimi düşük kol,kenarlarını dantelle kombin yaptım.Yakanın kenarlarını dantelle çevirdim.İç dikiş temiz görünmesi için hazır giyimde olduğu gibi iç dikişe de dantelle kapattım.Böylece hem estetik  göründü hem de temiz :)



Fotoğrafları düz çeviremedim bir türlü başınızı yan çevirmeyi ihmal etmeyiniz plase :D

  
Bu da ip askılı üst parça ..Ufak bir karmaşa oldu bu parçayı biçerken,Şöyle kii;biraz küçük kesmişim:)Ne yapayım ne edeyim derken evde krem rengi yumuşak dokulu tülüm vardı kenarlarına tülü ekledim dolayısıyla üst parça otomatik olarak büyümüş oldu .,Sanırım biraz da çarpıcı ve daha da şık oldu  ;)    Neyse arkadaşım güle güle kullansın ..Vize haftasına yaklaştığım şu günlerde çalışmama kaldığım yerden devam etmem lazım .Hayatın akışına kapılıp kendinizle güzel Zaman'lar ayırmayı unutmayın!!He bir de önümüzdeki günlerde güzel bir paylaşımla karşınızda olucaz ..Bizden ayrılmayın Canlarım ...Haydi selametle baş baaaşş :)



"Hayat'a renkler gerek"

Hiç yorum yok: