30 Haziran 2009 Salı

düğünlük etek:P


canlarımmm tatildeydim kii aslında halaa tatildeyim amaa boş durmadım:) sizleri biraz ihmal ettim üzgünüm yaz rehaveti işte:P bu eteği aslında önceden diktim de paylaşayım dedim..abimin düğünü için dikmiştim
siyaj pamuk saten kumaş parlak biraz anvelop tarzı oldu belinde aşğıda gördüğünüz ayrıntıyı ekledim ben model burda da var ama elimin lezzeti değmeli biraz :P

iştee soonraa böyle bişey ortaya çıktı parlak boncuklarla da süsledim. etek siyah olduğundan bi de yetersiz ışıktan fotolarda çok belli değil sanırım daha iyi bi ışıktaa çekip bu fotoları değiştirmeyi umuyorumm.. sevgiyle kalın

3 yorum:

PRİMARİMANIN ÇOCUKCA DÜNYASI dedi ki...

tebrık ederım gayet guzel...

muazzez dedi ki...

canlarım ellerinize sağlık çok şık olmuş çokta yakışmıştı:)))iyi günlerde kullanın apartmanımızın melekleri nasılsınız çok özledim sizi:)))çoook öpüyorum ikinizide sevgiler:)

acr moda dedi ki...

primarimanın çocukça dünyası :
çok teşekkür ederim :)

muazzez:
muazzez ablacım biz de seni çok özledk ama daha bayaa buralardayız gelince görüşürüz inşallahh çok öpüyorum