19 Aralık 2009 Cumartesi

kokoş çanta

Veeee nihayet geri döndüm..Çok ihmal ettim ama çoooook şeyler oldu uzun zaman zarfında..Beroşu evlendirdik eee bi düğün telaşesi tabi.
Ne tasarlasam,ne diksem acaba derken..İştee zaman geçiverdi fark edemeden..Neyse;gidişim suskun oldu ama dönüşüm muhteşem :P
Gördüğünüz üzere yeni bi çanta diktim.Kumaş süet, yanına birazcık rugan ekledim..Aksesuar olarak da bu yıl çok gözde olan zincir ve tüy kullandım..


Severek kullanmaya başladım bile ..:)


Çantalarda küçük cepleri sevmiyorum, bu yüzden arkasına kocamaaaan bi cep ekledim,çantasını bit pazarına çevirenler için oldukça ideal galiba :)

Kapağı önce süs olarak tasarlamıştım,gönlüm buna razı olmayınca iki cep ekledim gittii..Süsü de kullanışlı oluşu da tam oldu..:)

Neyse ;çay içesim geldi,yanına bir de poğaça ooo değmeyin keyfime... Heee bu arada ben dönene kadar da hayatınıza renkler katmayı unutmayın lütfen .. :D








Hiç yorum yok: