12 Mart 2010 Cuma

ŞAL YAKA,KRUVAZE MANTO.....

Tam bahar geliyor,havalar ısınıyo derkeeen manto mevsimi bi türlü geçemedi gitti..Böyle hayıflanır gibi konuştuğuma bakmayın siz..Her mevsimin var elbet bi güzelliği :P


Bu manto ablama ait,epey bi uğraştı,bu yakayı yapabilmek için.Öyle zannediyorum ki uğraştığınada değdi..Mantonun alt kesimini evaze çan etek olarak çalıştık.Kuruvaze , şal yaka.İçi astarlı. Model astarsız çalışılarak mevsimlik bi trençkota dönüştürülebilir.Ben bu niyetteyim de o yüzden söylüyorum :)
Şu ara takı ve takı sandığıyla meşkul olmaya çalışıyoruz..Heyecanla bitmesini bekliyorum.Diyorum ya yarım işler çok..Şu tezcanlılığımı ne yapsam acep :)




Bu modelde mantoyu gösteren yakası,kemer ve düğmeleri oldu kiii aksesuarların tüm işlerde etkili olduğu bi gerçek..Çok sade olan birşeye ufak bir değişiklik ile havasını değiştirebiliyorsunuz..Bu yüzdeeenn ayrıntılar detaylarda gizlidir diyorummm noktayı koyuyorum canlarrrr..

Keyifli bir hafta sonu geçirmeniz dileğiylee :) Bye bye,Çüssss,Adiyos amigoss :))

''Hayat'a renkler gerek '' ;)

Hiç yorum yok: