29 Mart 2010 Pazartesi

Şıkır Şıkır Abiye...

Kına gecesi için biçilmiş kaftan mı desem acep :) Hem sade hem gösterişli bi elbise işte..Lelamın hediye ettiği bi kumaş kiii çok büyük keyifle hediyesini kabul ettim tabi ki :)Aslında marifet kumaşta :) Çünkü öyle özel bi kalıpla çalışılmadı.Manken üzerinde yanlardan aldık.Yani straplez
bi elbise düşünün o elbiseye yaka ve kol çalıştık.


Kumaş yetmediği için yaka da siyah saten kumaş kullandık.Bütünlük sağlaması bakımından göğüs altına siyah saten kurdela diktik böylece elbiseye göğüs pensi kullanmadan bedene oturtmuş olduk.Belli başlı bi kalıpı olmadığı için kolları kumaşın verdiği ölçüde direkt elbiseye ekledik.




Etek diplerini hareketlendirmek için siyah ve gri renklerde kırık boncuk kullandık.Yandan gizli fermuarıda diktik ve elbiseyi tamamladık..Aslında bu elbise de benim pek bi payım yok,ablamın emeği söz konusu kii elbisede onun zaten :) Bir de aksesuarı var tabi kolyenin yapımıda ablama ait..Bilidiğiniz basit bir zincir işte.Klipslerle tutturuldı ve kolye halini alıverdi bi anda :)


Öyle iştee,ben şimdilik kaçıyorum canlar ..Beni bekleyen bir yığın işler var.

O halde;
Bahar'a bahar gibi renkli ve güzel girebilmeniz dileğiyle....Ben öyle yapıcam kısmetse ;)Hoşçakalınnnn :D

''Hayat'a renkler gerek''.....

Hiç yorum yok: