12 Nisan 2010 Pazartesi

Bu ''Brokar'' ın adını sen koy...

Seçomuzu nihayet Zeynebiyle başgöz edip kavuşturduk çok şükür..Dün düğündeydim tabiki de :)Açıkcası çok keyifli bir düğündü.Mükemmel bir çift oldular..Mutluluklarının bir ömür boyu sürmesini can-ı gönülden temenni ediyorum...Veeee düğünde giyindiğim ceketi sizlerin takdirine bırakıyorum..

Brokar kumaşları seviyorum.İşte Seçonun düğünde giyindiğim ceket..Alttan duble paça bir pantolon,rugan bir ayakkabı,süet rugan karışımı bir çanta.Ta ! Ta ! Taaaammm oldu bu iş.. :)

Yaka görüdüğünüz gibi şal yaka..Ben her zamanki gibi çok beğenerek diktim :)

Ceket ve trençkot kalıplarım genelde aynı..Modelde değişiklikler yaparak modelleri farklılaştırıyorum.Denenmemiş kalıplar daha riskli oluyo.Dikiş her ne kadar risk almadan yapılmasa da temkinli olmak da fayda var tabi..Ne demişler en iyi iş bildiğin iştir. :P

Arkada pili ve küçük bir kemer kullandım..Önde de iki tane pili kulandım.Cepleri de yakaya uydurmaya çalıştım.Düğmelerim bakır rengi.Kullandığım aksesuarların zıt ve sıradışı olmaları hoşuma gidiyo.Bu yüzden seçtiğim düğme renklerinin kesinlikle kumaşla aynı ton olmamasına dikkat etmeye çalışıyorum..

İşte ortaya çıkan sonuç bu oldu.Umarım beğenmişsinizdir..

Şu ara takı sandığıyla meşkulüz.Hatırlarmısnız bilmem daha önce bahsetmiştim.Ufak tefek ayrıntıları kaldı..Tamamlar tamamlamaz ilk işim paylaşmak olucak.

Hee bide aklıma gelmişken iki tane yazlık trenç diktim.Onlarıda ilerleyen günlerde paylaşıcam..Biraz daha havalar ısınsın bakalım..Eksik olmasınlar şimdilik aldığım tepkiler oldukça olumlu . :)

Havalar nasıl olursa olsun sizin havanız hep güzel olsun bakalım..

Görüşmek dileğiyle,sevgiyle kalın canlarım... :)

''Hayat'a renkler gerek '' .... ;)

2 yorum:

Unknown dedi ki...

çok güzel olmuş.güle güle kullan

acr moda dedi ki...

çok teşekkür ederim,daha güzelleri sizin olsun ;)