13 Nisan 2010 Salı

Yakıştırın,alıp takıştırın..

Düğün için diktiğim süet rugan karışımı çantam,dün bahsetmiştim hani ;) ''Kokoş çanta''mtan artan kumaşı değerlendirmek istedim..Ne bereketli bi ''kokoş çanta''ymış bu..Artan malzemelerden tac yaptım, çanta yaptım e daha ne olsun .. :)

Düğünde giyindiğim ayakkabım ve taktığım çanta ikilim.Güzel bi ikili oldular galiba..

Marka takıntım yok Beğenip fiatının bütçeme uyması kafii.Zira ayakkabım tekleme bir ayakkabı mağzada bi tane kalmıştı, fiatı da oldukça cazip geldi bende fırsat bu diyerek aldım.Neye ihtiyacım varsa heryeri gezer,bakar öyle alırım.

İhtiyaç bahane gezmek şahane :) Kaliteyi ucuza giyinmeyi hedef edinen bilinçli bir tüketiciyle karşı karşıyasınız yani :D

Çantanın boyutu size kalmış.Ben kumaşıma göre dikip,tasarladım.ön kısmına cep yaptım ve cebi kenarlardan 6 cm dikmeden dışa kıvırdım. Kenarlarına rugan ve simle örülmüş anglez aldım.Rugan anglez bulabiliceğimi beklemezdim açıkcası,şansıma denk geldi işte..

Ayakkabımla uyumlu olması bakımından çantanın cep kapağının uç kısmına rugandan püskül yaptım., Püskülü aparatla tutturdum.Genelde kolye yapımında kullanılıyo ama böyle bi anayasa yok tabi..Neyi neye uyduruyasanız kullanın gitsin .. :)

Ucuzluğa bak helee :) Şıkır şıkır tam tamına 12 adet bileenzik .Bunlarda ucuzluktan 7 Tl ;) Eğer benim gibi takıya merakınız varsa şayet.Aklınızda olsun.

Renklerini çok beğendim.Bana kalsa diğer çeşitlerinden de almak isterdim ama bir başka bahara artık.


Bakır tonları ve Siyah, gümüş rengi olanıda var. Çeşit çok yani siz yeter ki yakıştırın,alıp takıştırın işte... :)


Benim sohbetime doyum olmaz ama işlerimi tamamlamam lazım :D

Haydin kalın sağlıcakla o vakıt ....



''Hayat'a renkler gerek ''

Hiç yorum yok: