3 Nisan 2010 Cumartesi

Tüy modası+Taş modası =Tac modası

Tüy modası,taş modası,zincir modası...
''Kokoş çanta''mdan artan tüyler vardı.Ne yapsam da değerlendirsem diye düşünürken..Bir gece vakti kafamda şimşekler çaktı...Dedim tüy modası var,zincir modası var e taç modası var ne duruyorum......Bi tac yapayım da gözümüz göynümüz açılsın o vakit ;)..Mor ve sarı en çok sevdiğim renkler arasında..Tabi diğer renklere haksızlık etmeyeyim.Canlı renkler olması bana kâfii :p



Üç renkden oluşan tüyleri birleştirip kombine ettim, az miktarda sıcak slikonla tüy üçlüsünü biribirine tutturdum..50 kuruşa aldığım tac aparatına yapıştırdım ve 'Işıltılı ışıltılı parıldasın diye üzerine su damlası''taşlarımı ekledim.. :D


Dün havanın güzel olmasından istifade ederek,sosyete pazarına gittim..Pazarda tarzını çok beğendiğim bi takıcım var :) Dedim şööle bi göz atayımm.Bide ne göreyim..Resimde gördüğünüz ''mavi renkli,turkuaz taş yapıştırmalı ve pirinç kaplama bilezik öylecene durmuş bana bakıyo..Gördüğüm an kalbimden vuruldum adeta :D Başka bileziklerde vardı aralarında ama daha önce aldıklarıma yakın tarzda oldukları için,onlardan bir celsede kurtuldum ve bu bileziği almaya karar verdim..Bir de dikkatimi bişey daha çekti.Bu benim aldığım ilk '' açık mavi renkli'' eşyamdı..Bu tonlarda mavi bi aksesuar ve kıyafetim yok cidden.Mavi'yi sevmiyorum nedense ..Gece mavileri hariç tabii ;) ..
Çok severek aldım ve severek kullanıyorum..


Otantik olan herşey ilgimi çekiyo..Bulduğum otantik düğmeleri yüzük haline veya kolye ucu olarak kullanmayı seviyorum.. Yaptığım yüzükleri paylaşıcam en kısa zamanda..O halde gideyimde çalışmalarıma hız vereyim..
Ben gelene kadar,hayatın akışına kapılıp,kendinize zaman ayırmayı,kendizi mutlu eden ve doğru olduğuna inandığınız şeyleri yapmayı ihmal etmeyin lütfen ...Güzel bir hafta sonu geçirmeniz dileğiyle...

''Hayat'a renkler gerek''.. ;)

Hiç yorum yok: